Monday, February 29, 2016

SEGMEN PENCARIAN BLOGLIST 2016 BERSAMA KIMMIE



Assalamualaikum semua.

Saya dalam proses untuk dapatkan senarai terbaru blog. Jadi bila nak blog walking senang sikit kan. Untuk membolehkan anda masuk dalam bloglist saya senang saja. Anda cuma perlu ikut langkah dibawah:

1) Tolong 'LIKE' page facebook saya. Klik je Like button tu, senang kan.

2) Follow salah satu daripada berikut:


  • Twitter (@kimmie2713)
  • Instagram (@rose_zha)
  • Google +
  • Google Friend Connect
3) Buat satu entri dengan tajuk "SEGMEN PENCARIAN BLOGLIST 2016 BERSAMA   KIMMIE". Jangan lupa letak banner di atas dalam entri anda nanti.


Lepas tu, tinggalkan link entri anda dalam ruangan komen ya. Boleh saya pergi melawat pulak blog anda nanti.

Tempoh segmen ini dari 1 Februari 2016 hingga 29 Februari 2016

Saya akan pilih 20 blog berdasarkan entri mereka yang menarik. Blog ini akan saya masukkan dalam bloglist saya.

Sekian terima kasih.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Malaysia