Friday, February 5, 2016

Cuti panjang 4 hari - apa aktiviti anda?

Assalamualaikum semua,

Saya rasa ramai yang gembira dengan cuti panjang 4 hari bermula esok sampai selasa sempena CNY. Mesti ramai yang dah plan aktiviti untuk dilakukan sepanjang cuti 4 hari ini.

Mungkin ada yang sambung cuti kot....hehehehe.


Saya memang bakal sibuk kerana adik saya bakal berkahwin pada tanggal 8-Feb-2016 ini. Jadi memang sibuk buat persiapan. Nak kenduri kan, macam - macam nak kena buat.

Jadi saya akan lewat sikit mengupdate blog, update senarai peserta untuk segmen bloglist tu nanti.

Saya minta maaf ya....nanti saya kongsikan gambar - gambar sepanjang persiapan dan kenduri berlangsung.


Doakan majlis ini berjalan lancar ok, terima kasih semua.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Malaysia