Saturday, February 11, 2012

Saya Nak Hosting Percuma Pengendali Blog


Salam semua,

Senyum, kerana ini ada berita gembira untuk kita semua. Satu pertandingan yang menarik dan mudah untuk disertai. Hadiah yang ditawarkan sangat berbaloi - baloi iaitu hosting percuma selama 2 tahun dari Malaysia Web Hosting.

Sekiranya saya berjaya mendapatkan hosting percuma ini, ianya merupakan satu kegembiraan buat saya kerana ianya akan menjadi titik tolak permulaan saya untuk berdomain dan berhosting sendiri. Sekarang masih menggunakan platform blogspot secara percuma. Jika berjaya, boleh memulakan hidup baru di rumah baru nanti. 


Peraduan ini telah dianjurkan oleh Pengendali Blog. Tarikh tutup penyertaan pada 20/2/2012.

p/s: saya terpaksa membuat semula entri ini, kerana kesilapan teknikal yang saya telah lakukan. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogger Malaysia